Hoe kan ik een telefoon reparatie melden?

  • Telefonisch 24/7: U kunt uw reparatie telefonisch melden, telefoonnummer kunt u vinden op de contact pagina. Wij zijn 24/7 telefonisch bereikbaar natuurlijk ook voor spoed reparaties staan wij voor u klaar.
  • Aanvraag Formulier: U kunt ook uw reparatie melden via de groene Aanvraag Formulier op de home page wij zullen z.s.m. contact met u opnemen.
  • Chat: Rechts beneden kunt u op de chat icoon klikken, een van onze medewerkers zal u direct te woord staan.

Op Locatie: Na het melden van uw telefoon reparatie krijgt direct per mail of telefonisch een afspraak bevestiging waarin de datum tijd locatie en de aangegeven prijs er in staat beschreven zodat u niet verast word met hogere kosten.

Per post: Voor reparatie kunt uw u telefoon ook per post opsturen zodra wij deze binnen hebben zullen wij uw telefoon zelfde dag nog repareren en terug verzenden.

U bent natuurlijk ook welkom in onze winkel in Zaandam voor al uw telefoon reparatie,s.

Hoe plaats ik een bestelling?

Om een bestelling te plaatsen kunt u ervoor kiezen om direct te bestellen en tijdens het bestelproces kunt u eventueel een account aanmaken (niet verplicht).

Stap 1. Klik op de gewenste producten of op het groene icoon, uw producten worden automatisch toegevoegd in uw winkelwagen rechts boven. Als u klaar bent met winkelen klik dan op uw winkelwagen en controleer of uw producten in de winkelwagen staan en klik op afrekenen.
Stap 2. Voer nu door jou gewenste afleveradres in.
Stap 3. Maak uw keuze uit de betaalmogelijkheden.
Stap 4. Controleer uw gegevens, klopt alles dan kunt u veilig afrekenen en eventueel nog opmerking toevoegen.

Stap 5. U ontvangt per mail: *Aankoop bewijs *Garantie Bewijs *Phonenerd Postadres Reparatie

 

Op welke manieren kan ik op Phonenerd betalen?

Wij bieden het moment vier verschillende betaalmethodes aan op phonenerd.nl: ‘iDEAL’, ‘Creditcard’, ‘PayPal’, Directe bankoverschrijving. Alleen bij reparatie op locatie word er contant afgerekend.
betaalmogelijkheden-webshop-phonenerd.nl

 

 

 

Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?

Alle bestellingen worden verzonden met PostNL

 

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?

U bepaalt waar uw bestelling door PostNL Pakketservice wordt bezorgd. Bij het afronden van uw online bestelling wordt u gevraagd om aan te geven welk bezorgadres gehanteerd dient te worden.

 

 

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Als u bij ons voor 17:00 besteld, heeft u over het algemeen uw bestelling de volgende dag al in huis.
Op werkdagen voor 17.00 uur besteld en betaald met iDEAL, betekend dat de bestelling nog op dezelfde dag wordt verzonden. De kans is in dit geval groot dat uw pakket binnen 24 uur wordt bezorgd.
In het weekend of op feestdagen besteld betekend dat uw bestelling de eerst volgende werkdag in behandeling wordt genomen.
U wordt per e-mail op de hoogte gebracht van de huidige status van uw bestelling.

 

 

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben bij het afleveren van mijn bestelling?

Producten van Phonenerd passen in het algemeen door uw brievenbus, hierdoor hoeft u niet thuis te zijn.

Grotere pakketen: PostNL Pakketservice zal de door u bestelde goederen tenminste 2 maal aanbieden op het door u aangegeven bezorgadres. Mocht PostNL Pakketservice u beide keren niet thuis aantreffen, dan kunt u de bestelling ophalen bij een PostNL Postkantoor bij u in de buurt dat aangegeven staat op het bericht van de bezorger in uw brievenbus.

 

 

Kan ik er ook voor kiezen om mijn bestelling zelf op te halen?

U kunt uw bestellingen ook zelf komen ophalen in Zaandam, echter adviseren wij u om eerst telefonisch contact op te nemen.

 

 

Garantie

Voor alle producten van je bestelling krijgt u 1 maand garantie. Dit houdt in dat een product onbeschadigd en in goede staat moet zijn en naar behoren dient te functioneren bij normaal gebruik.  Wanneer je een product ontvangt waarbij dit niet zo is, zoeken wij graag samen met je naar een passende oplossing. Afhankelijk van het product doen wij dit door vervanging, reparatie of terugbetaling.

Wat val er niet onder garantie 

Uw toestel moet voor de reparatie getest kunnen worden door de reparateur zo niet vervalt de garantie.

Vlekken of Horizontale lijnen of een beschadigt lcd valt niet onder garantie.

Touch ID: Er bestaat altijd een kans dat de touch id verloren gaat na het vervangen van het scherm, dit val niet onder garantie.

Garantie is alleen geldig op de vervangen onderdeel.

Garantie is alleen geldig bij het aantonen van uw factuur of aankoopbon

 

Zijn de iPhone LCD Schermen origineel?

Veel aanbieders van iPhone schermen zullen zeggen dat hun scherm lcd origineel is! Buiten Apple om verkoopt niemand de originele schermen! Wij zijn hier heel open en eerlijk in en kunnen u gerust vertellen dat wij de beste kwaliteit na de originele schermen verkopen daarom krijgt u bij ons altijd garantie op uw iphone lcd scherm.

 

Hoe wijzig ik mijn gegevens?

U kunt zelf in uw account altijd uw gegevens wijzigen. Dit zijn gegevens zoals uw naam, e-mailadres, bezorg- en factuuradres.

 

 

Kan ik ervan uitgaan dat Phonenerd.nl mijn gegevens vertrouwelijk behandeld?

Privacybeleid Phonenerd

Deze pagina is voor het laatst aangepast op 30-12-2016.

Wij zijn er van bewust dat u vertrouwen stelt in ons. Wij zien het dan ook als onze verantwoordelijkheid om uw privacy te beschermen. Op deze pagina laten we u weten welke gegevens we verzamelen als u onze website gebruikt, waarom we deze gegevens verzamelen en hoe we hiermee uw gebruikservaring verbeteren. Zo snapt u precies hoe wij werken.

Dit privacybeleid is van toepassing op de diensten van Phonenerd. U dient zich ervan bewust te zijn dat Phonenerd niet verantwoordelijk is voor het privacybeleid van andere sites en bronnen. Door gebruik te maken van deze website geeft u aan het privacy beleid te accepteren.

Phonenerd respecteert de privacy van alle gebruikers van haar site en draagt er zorg voor dat de persoonlijke informatie die u ons verschaft vertrouwelijk wordt behandeld.

 

 

Gebruik van onze diensten

Wanneer u zich aanmeldt voor een van onze diensten vragen we u om persoonsgegevens te verstrekken. Deze gegevens worden gebruikt om de dienst uit te kunnen voeren. De gegevens worden opgeslagen op eigen beveiligde servers van Phonenerd of die van een derde partij. Wij zullen deze gegevens niet combineren met andere persoonlijke gegevens waarover wij beschikken.

 

Communicatie

Wanneer u e-mail of andere berichten naar ons verzendt, is het mogelijk dat we die berichten bewaren. Soms vragen wij u naar uw persoonlijke gegevens die voor de desbetreffende situatie relevant zijn. Dit maakt het mogelijk uw vragen te verwerken en uw verzoeken te beantwoorden. De gegevens worden opgeslagen op eigen beveiligde servers van Phonenerd of die van een derde partij. Wij zullen deze gegevens niet combineren met andere persoonlijke gegevens waarover wij beschikken.

 

Cookies

Wij verzamelen gegevens voor onderzoek om zo een beter inzicht te krijgen in onze klanten, zodat wij onze diensten hierop kunnen afstemmen.

Deze website maakt gebruik van “cookies” (tekstbestandtjes die op uw computer worden geplaatst) om de website te helpen analyseren hoe gebruikers de site gebruiken. De door het cookie gegenereerde informatie over uw gebruik van de website kan worden overgebracht naar eigen beveiligde servers van Phonenerd of die van een derde partij. Wij gebruiken deze informatie om bij te houden hoe u de website gebruikt, om rapporten over de website-activiteit op te stellen en andere diensten aan te bieden met betrekking tot website-activiteit en internetgebruik.

 

Doeleinden

We verzamelen of gebruiken geen informatie voor andere doeleinden dan de doeleinden die worden beschreven in dit privacybeleid tenzij we van tevoren uw toestemming hiervoor hebben verkregen.

 

Derden

De informatie wordt niet met derden gedeeld. In enkele gevallen kan de informatie intern gedeeld worden. Onze werknemers zijn verplicht om de vertrouwelijkheid van uw gegevens te respecteren.

Veranderingen

Deze privacyverklaring is afgestemd op het gebruik van en de mogelijkheden op deze site. Eventuele aanpassingen en/of veranderingen van deze site, kunnen leiden tot wijzigingen in deze privacyverklaring. Het is daarom raadzaam om regelmatig deze privacyverklaring te raadplegen.

 

 

Ik heb een andere vraag of opmerking

Staat uw vraag hier niet tussen en/of kunt u de informatie die u zoekt niet vinden? Vaak is persoonlijk contact net even wat makkelijker. Laat een bericht achter, mail of bel ons. Wij helpen u graag en staan voor u klaar! Contact